Radijska krajina v Sloveniji se zadnja desetletja intenzivno depolitizira in banalizira. Če samo pomislimo, da je v zadnjih 25 letih več kot polovico radijskega trga pod pokrovom platforme Infonet media skoncentriral en sam človek, lahko nemudoma negiramo neštetokrat slišano trditev, da konkurenca prinaša kvaliteto. A kljub opustošenju, ki ga je podreditev novinarstva – ne samo tržnim, temveč predvsem menedžersko-piarovskim principom neskončne produkcije želje potrošnikov – pustila na komentatorski “sceni”, nam prav ti isti mediji ponavljajo isto reč. Da jim gre zgolj za konkurenčno kvaliteto namreč. Kako pa? Prek argumentiranega komentatorskega mnenja redko, pač pa kar v formi novic in strokovno-tehničnega jezika, s katerim jih novinarski prekarci tvorijo. Pričujoč prispevek skicira vzroke za tako situacijo in izpostavlja boljše primere približevanja (političnemu) komentiranju na slovenskih radiih.

Avtorja: Manca Pogačar in Martin Mittendorfer

Prejšnji članekVsak otrok si zasluži aktivne počitnice
Naslednji članekTo ni vandalizem